Blogger Templates

Followers

Thursday, September 18, 2008

MAHA 2008





walaupun entry nie dah agak 'basi, tp saya still nak mskkan jgk dlm blog saya yg x seberapa nie...actually juz nak bg penuh jer.. hehehe sebabnyer jarang sgt saya dapat meng'update' blog saya nie..almaklumla sibuk ngan mcm2 benda.. saya nie kan ala2 superwomen gitew.. ewah! berangan hikhik so layan la beberapa foto yg saya rs mcm besh jer nak kongsi ngan kengkawan.. waktu g MAHA nie saya ngan beberapa ofismate yg kire 'kamceng' g naik kreta pakcik janggut... hehehenape panggil pakcik janggut?? coz ofismate saya nie ada janggut yg ala2 comei gitew!! eeewwww ;P oppss jgn salah paham bkn saya berdua jer yg g... tp ada lg 2 org budak kecik yg mengekor....huwah huwah..





pemandangan yang indah....di MAHA
























ha.. mcm2 kaler ada ok.. itam, putih,coklat sumer ada, hehehe.. harus korban time raye kan..

No comments: